Regn, regn..

Det har varit riktigt fint sommarväder här i några dagar nu, och så fort det blir det så känns det bara "suck.." just nu. Har ställt in mig på att det är höst, och jag gillar hösten! Tycker det är mysigt med lite mörker, nya varma kläder och sena kvällar i ridhuset. Haha. Självklart är sommaren smidig på många sätt, det är ljust länge och hästarna behöver inga täcken som blir blöta och äckliga. Men då sommaren inte kom alls iår så kan det lika gärna vara höst tycker jag, gillar inte detta "mitt-emellan"-väder.
 
Idag är iaf renget tillbaka, vilket inte gör mig speciellt mycket. Jag ska packar in mig i bilen och så tar jag och Liptus en vända ner till ridhuset istället. Och låtsas att det är höst ute ;).
 
Oktober 2011. Svinkall och blåsig tävlingsdag i Högbo.
 
/ Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0