Trevligt uppvaknande..

Vaknade av spöregnet imorse, vilket var lite halvmotiverande.. Men det får helt enkelt bli en hemmadag med lite fix. Har tänkt ta tag i lite storstädning innan jag åker iväg på torsdag. Vi får se hur mycket jag hinner med.
 
Något annat jag också vaknade upp till var ett mail från Hööks, de informerade om att de har halva reapriset och även gratis frakt. Livsfarligt. Självklart kunde jag inte låta bli att klicka runt lite, och skicka iväg en beställning.. Det enda som jag hittade på "halva reapriset-rean" var en fleecetröja för 57 (!!) kronor och en huva till Liptus som matchar ett schabrak jag köpte där för länge sedan för 32 (!!) kronor. Helt galet! Utöver det beställde jag lite "vardagshuvor" till pålle som funkar till de flesta schabrak. Naturliga färger och inga krusiduller. Beställde även en ny mössa till mig, då stallmössan jag köpte förra året är så tight så jag knappt hör någonting när jag har den på mig!
 
 
/ Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0